Σεπτέμβριος 2024 - 6ο Πακέτο Ασύγχρονων Μαθημάτων

Καλημέρα! 

Ξεκινά λοιπόν σήμερα το ενιαίο πρόγραμμα. Ας δούμε τι αλλαγές περιλαμβάνει σε σχέση με τα όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα. 

1) Υπάρχουν καθήκοντα.  Για κάθε μάθημα υπάρχουν καθήκοντα τα οποία πρέπει να πραγματοποιηθούν μέχρι το τέλος του προγράμματος. 

2) Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μόνο τον αριθμό των μαθημάτων που πραγματοποιούνται κάθε μέρα. Ο χρόνος και η σειρά για να πραγματοποιήσετε τα καθήκοντα καθώς και το πόσο διάλειμμα θα κάνετε είναι δική σας επιλογή. Αυτό που αξιολογείται είναι το κατά πόσο μέχρι το τέλος της ημέρας έχετε ολοκληρώσει τα καθήκοντα που σας έχουν ανατεθεί ή όχι. Φυσικά μετρά και η ποιότητα με την οποία τα έχει ολοκληρώσει. Σε πρώτη όμως φάση δίνουμε έμφαση στην ολοκλήρωση. 

Έτσι κάποιος μπορεί να ξεκινήσει από τα μαθηματικά και να ολοκληρώσει τα αντίστοιχα καθήκοντα σε ένα τέταρτο και μετά να κάνει διάλειμμα ή να συνεχίσει με κάποιο άλλο μάθημα και να ολοκληρώσει τα καθήκοντά του πιο γρήγορα όποτε και μπορεί να φάει ή να ασχοληθεί με τον όμιλο. 

Με λίγα λόγια, επιλέγουμε το διάστημα που θα μελετήσουμε και πότε θα κάνουμε διάλειμμα κι επίσης διαλέγουμε αν θα μελετήσουμε σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο και σε ποιο σημείο. Αφού ολοκληρώσουμε τα καθήκοντα που αφορούν τα μαθήματα μπορούμε να ασχοληθούμε με τον όμιλο. 

3) Η ώρα σίτισης  λειτουργεί όπως περιγράφεται στη συνέχεια. Πριν φάμε θα πλύνουμε τα χέρια μας και θα κάτσουμε για το γεύμα. Όταν τρώμε δεν κάνουμε τίποτα άλλο. Φυσικά υπάρχουν καθήκοντα και για τη διατροφική αγωγή τα οποία οφείλουμε να ολοκληρώσουμε μιας και η διατροφική αγωγή συμπεριλαμβάνεται στα μαθήματα του προγράμματος. 

Οι αλλαγές έχουν αναρτηθεί και στο blog του τμήματος και έχει επικαιροποιηθεί η ανακοίνωση. 


Ημερήσια Καθήκοντα

Καθήκοντα Νεοελληνικής Γλώσσας

1) Κάνε την άσκηση 3 της σελίδας 14 από το βιβλίο της γλώσσας ως εξής: 

α) Κάνε την αντιστοίχιση και έλεγξέ την από τη σελίδα 14.

β) Διάλεξε δύο από τις λέξεις που έλεγξες και προσπάθησε να δώσεις έναν ορισμό. 

γ) Αναζήτησε τους ορισμούς των λέξεων που έφτιαξες και γι΄ αυτές που έφτιαξες για να δεις αν μάντεψες σωστά αξιοποιώντας το λεξικό

2) Κάνε την άσκηση 4 από τη σελίδα 15 του βιβλίου της γλώσσας και αξιοποίησε τον ορθογράφο για να ελέγξεις την ορθογραφία. Να θυμάσαι πάντα ότι το εμείς και το εσείς θέλουν ε βρε σεις! 


Καθήκοντα Μαθηματικών 

1) Άνοιξε το βιβλίο των μαθηματικών στη σελίδα 11 και μελέτησε τα βήματα που ακολουθούμε για να λύσουμε ένα πρόβλημα. 

2) Διάβασε στη σελίδα 12 του βιβλίου των μαθηματικών τις βασικές μαθηματικές έννοιες και διεργασίες και το αντίστοιχο παράδειγμα για να δεις πώς εφαρμόζονται τα βήματα που μελέτησες με το προηγούμενο καθήκον. Τα βήματα αντιστοιχίζονται οριζόντια, δηλαδή για κάθε μπλε κουτάκι υπάρχει δύπλα το αντίστοιχο κόκκινο που δείχνει το πώς υλοποιείται το βήμα. Δες για παράδειγμα την παρακάτω φωτογραφία. 


3) Από το ΤΕ των μαθηματικών εφάρμοσε τα βήματα που μελέτησες λύνοντας ένα από τα τρία προβλήματα που υπάρχουν στις σελίδες 11 και 12 του τετραδίου εργασίών. 

4) Έλεγξε τις απαντήσεις σου αξιοποιώντας τις σελίδες 16- 18


Καθήκοντα Ιστορίας  

1) Μελέτησε την παρουσίαση και σημείωσε τις πληροφορίες που θέλεις να απομνημονεύσεις για να θυμάσαι. 

2) Απομνημόνευσε τις πληροφορίες. 

3) Απάντησε τα παρακάτω ερωτήματα. 

α) Τι άλλαξε στη συμπεριφορά των Ρωμαίων, ώστε «οι ανασφαλείς και φοβισμένοι» κάτοικοι της πρώτης κατάκτησης τώρα να νιώθουν πιο ασφαλείς;

β) Με βάση τα μέτρα που έλαβαν οι Ρωμαίοι, ποια από τα προβλήματα διοίκησης νομίζετε ότι αντιμετωπίστηκαν; Πώς νομίζετε ότι βοήθησε καθένα από τα μέτρα αυτά τη «ρωμαϊκή ειρήνη»;

4) Δες ενδεικτικές απαντήσεις για τα ερωτήματα του 3ου καθήκοντος από τις σελίδες 12 και 13. 


Tasks - English 

1) Try to combine exercise B on page 15 in the pupil's book with exercises D1 and E on page 16 to make sentences. 

2) Use Google Translate to check your sentences.  

3) Listen to the pronunciation of your sentences by clicking the speaker.

Example: I agree that Computers and the Internet help us visit museums worldwide. Also, many museums provide us with virtual games and drawing applications.

Καθήκοντα Φυσικής Αγωγής 

1) Μελέτησε τους κανόνες του Ποδοσφαίρου

2) Απάντησε τις ερωτήσεις κατανόησης. 

3) Φτιάξε μια μπάλα και παίξε ποδόσφαιρο για να εφαρμόσεις τους κανόνες. 


Καθήκοντα Διατροφικής Αγωγής 

1) Μελέτησε τα οφέλη του γιαουρτιού

2) Δες τι ασθένειες θεραπεύει το πεπόνι


Μουσικός Όμιλος 

1) Μπορείς να αναγνωρίσεις τα όργανα που ακούς; 

2) Αργά ή γρήγορα; Δες το βίντεο για να μάθεις για το Largo (αργά) και το Presto (γρήγορα) . 

3) Τώρα πάρε ένα κουτάλι κι ένα ταπεράκι. Χτύπα το αργά. Πολύ αργά. ( largo δηλαδή) και κινήσου στον χώρο. Κάνε το ανάποδο για το Presto. Βάλε στο παιχνίδι και το moderato που είναι κάτι μέτριο. Ούτε γρήγορο πολύ ούτε αργό πολύ. Είναι μέτριο. 

Ας συνοψίσουμε τώρα. 

Tempo = Η ταχύτητα που έχει το κομμάτι. 

Largo =  Παίζουμε αργά. 

Presto =  Παίζουμε γρήγορα. 

Moderato = Παίζουμε μέτρια. Ούτε γρήγορα ούτε αργά. 



Δημοφιλείς αναρτήσεις