Σεπτέμβριος 2024 - 3ο Πακέτο Ασύγχρονων Μαθημάτων
Καλημέρα!
Μόνο με την καρδιά είναι που μπορεί κανείς να δει σωστά. Αυτό που είναι σημαντικό είναι αόρατο στο μάτι.
Αντουάν Ντε Σανν Εξιπερί.
Βασικό Πρόγραμμα
Νεοελληνική Γλώσσα - Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Διάλεξε μία από τις ασκήσεις 1-3 του Τετραδίου Εργασιών της γλώσσας (σελίδες 8-10) και λύσε την.
β) Έλεγξε τις απαντήσεις σου από τις σελίδες 6-8 ανάλογα με το ποια άσκηση έχεις επιλέξει να κάνεις.
Νεοελληνική Γλώσσα - Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
γ) Κάνε την εργασία 4 από το Τετράδιο Εργασιών της γλώσσας στις σελίδες 10 - 11 του Τετραδίου Εργασιών. Χρησιμοποίησε το λεξικό.
δ) Έλεγξε τις απαντήσεις σου από τις σελίδες 8-9.
ε) Κάνε τις παρακάτω ηλεκτρονικές ασκήσεις.
3. Χρόνοι
Επιπλέον υλικό για τα επιρρήματα
α) Διάβαασε από τη γραμματική σου τι είναι τα επιρρήματα.
β) Δες από τη γραμματική σου ποια άλλα είδη επιρρημάτων έχουμε.
γ) Μπορείς να παίξεις το παιχνίδι για τα επιρρήματα.
Μαθηματικά - Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Κάνε τις ασκήσεις των σελίδων 9 και 10 του βιβλίου σου, δηλαδή την υπενθύμιση Β μέρος.
β) Έλεγξε από τις σελίδες 15- 18 τις απαντήσεις σου.
Ιστορία- Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Μελέτησε την παρουσίαση.
β) Σημείωσε τα βασικά σημεία που θέλεις να θυμάσαι και απομνημόνευσέ τα.
Φυσικά- Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Άνοιξε το πορτοκαλί βιβλίο σου στη σελίδα 20 και παρατήρησε την εικόνα.
β) Διάβασε την ερώτηση και σημείωσε την απάντηση που πιστεύεις ότι απαντά το ερώτημα.
γ) Συγκέντρωσε τα υλικά και κάνε τα πειράματα στις σελίδες 20 - 21.
δ) Βγάλε ένα συμπέρασμα και έλεγξέ το από τη σελίδα 11.
ε) Τελικά επιβεβαιώθηκε αυτό σημείωσες αρχικά ή όχι;
στ) Κάνε τώρα τις εργασίες για το σπίτι και έλεγξέ τες από τις σελίδες 12 και 13.
Επιπλέον υλικό για τον όγκο.
Κ.Π.Α - Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Σκέψου τι σημαίνει για σένα η λέξη ομάδα και σημείωσε την απάντησή σου σε ένα χαρτί.
β) Διάβασε το παρακάτω απόσπασμα και διαπίστωσε κατά πόσο αυτό που έγραψες με αυτό που λέει είναι το ίδιο.
Όλοι οι άνθρωποι έχουμε ανάγκες, όπως είναι η ανάγκη για επικοινωνία και ψυχαγωγία. Για να τις ικανοποιήσουμε δημιουργούμε ομάδες. Τα μέλη μιας ομάδας έχουν κοινούς στόχους και για να τους επιτύχουν βοηθάει το ένα μέλος το άλλο. Έτσι συμμετέχουν σε κοινές δραστηριότητες. Για παράδειγμα, στην ομάδα ποδηλασίας προπονούμαστε όλοι μαζί και προσπαθούμε να επιτύχουμε καλύτερες επιδόσεις. Τα μέλη μιας ομάδας έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις και οφείλουν να τηρούν τους κανόνες της ομάδας που ανήκουν.
γ) Πολύ όμορφα! Θα έχεις τώρα καταλάβει ότι αν δεν υπάρχει κοινός στόχος για κάτι, τότε δεν υπάρχει ομάδα και ότι στα σίγουρα ομάδα δεν σημαίνει βάζω πέντε ή δέκα ανθρώπους μαζί σε ένα μέρος. Θα πρέπει στα σίγουρα να υπάρχουν κάποιες βασικές προϋποθέσεις που ενώνουν τα μέλη.
δ) Υπάρχουν ομάδες που τα μέλη τους δεν βρίσκονται ντε και καλά στον ίδιο χώρο. Ας δούμε μερικές από αυτές. Διάβασε τα πράσινα πλαίσια στις σελίδες 8.9 και 10 του βιβλίου της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής.
ε) Τώρα κάνε την άσκηση 4 της σελίδας 11 και σκέψου. Τι είναι αυτό που ενώνει τα μέλη της κάθε ομάδας;
Ενδεικτική απάντηση: Έχουμε μια ομάδα που την ενώνει η αγάπη των μελών για το περιβάλλον, μία άλλη που την ενώνει η αγάπη για τη μουσική και μία ακόμη που την ενώνει η αγάπη για τη δημοσιογραφία.
Πρόγραμμα Επιλογής
Σίτιση - Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Καθώς κάνεις ένα διάλειμμα και τρως πάμε να δούμε τους βασικούς κανόνες διατροφής.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Μπορείς να κάνεις τώρα όσες εργασίες από το βασικό πρόγραμμα δεν έχεις ολοκληρώσει.
Μουσικός Όμιλος - Οδηγίες.
Ενδεικτικός Χρόνος 30 λεπτά.
α) Πάμε να φτιάξουμε μια ορχήστρα με το σώμα μας!
β) Δες το βίντεο σχετικά με την υποτίμηση.
γ) Πώς θα ήταν η υποτίμηση ως μουσική; Χρησιμοποίησε το σώμα σου για να φτιάξεις μια προσβλητική μελωδία.
δ) Πώς θα απαντούσες σε αυτή την προσβολή αφορπλίζοντας τον άλλον; Σκέψου και στη συνέχεια προσπάθησε με το σώμα σου να φτιάξεις μια μελωδία που εκφράζει την απάντησή σου.