Μάρτιος 2024 : 3ο Πλάνο Ασύγχρονου Μαθήματος – Μαθαίνω να οργανώνω το υλικό και τον χρόνο μου!
Καλημέρα σε όλους σας!
Πάμε να δούμε πώς οργανώνεται η ύλη μας για σήμερα!
🎯 Στόχοι
✅ Να οργανώσεις το υλικό σου και να διαχειριστείς τον χρόνο σου αποτελεσματικά.
✅ Να εξασκηθείς στην αυτονομία και στην υπεύθυνη ολοκλήρωση των εργασιών σου.
✅ Να ελέγξεις μόνος/η σου την πρόοδό σου.
📚 Υλικά που θα χρειαστείς
📖 Τα σχολικά σου βιβλία και τετράδια.
✏️ Μολύβια, γόμες, χρωματιστά μολύβια ή μαρκαδόροι.
💻 Πρόσβαση στο διαδίκτυο για να παρακολουθήσεις τα προτεινόμενα βίντεο και συνδέσμους.
⏳ Ρολόι ή χρονόμετρο για να τηρείς τους χρόνους εργασίας και διαλείμματος.
📅 Πλάνο Μαθημάτων (180 λεπτά με διαλείμματα)
⏳ Χρόνος εργασίας: 30-40 λεπτά ανά μάθημα
☕ Διάλειμμα: 10 λεπτά μετά από κάθε ενότητα
📖 Γλώσσα (Σελίδες 82-85, Β' τεύχος)
📚 Διάβασε το κείμενο από το βιβλίο σου.
🎧 Παρακολούθησε το ακόλουθο βίντεο/σύνδεσμο: [Αφήγηση κειμένου]
✍️ Απάντησε στις ερωτήσεις κατανόησης και συμπλήρωσε τις ασκήσεις του βιβλίου.
🙏 Θρησκευτικά (Σελίδα 61)
📖 Μελέτησε το κείμενο στη σελίδα 61.
🔠 Δημιούργησε μια ακροστιχίδα χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά από το κείμενο.
🗣️ Εξήγησε σε ένα μέλος της οικογένειάς σου τι έμαθες.
🗺️ Γεωγραφία (Κεφάλαιο 23, Σελίδες 78-80)
📖 Διάβασε το κεφάλαιο και εντόπισε τις κύριες πληροφορίες.
🎥 Παρακολούθησε τα ακόλουθα βίντεο: [1. Αγριοσινάπι & Ξινίθρα ή Ξινοτρίφυλλο 2. Ανεμώνη ]
🎨 Ζωγράφισε ένα φυτό από κάθε είδος βλάστησης που αναφέρεται στο κεφάλαιο.
🔬 Φυσική (Τετράδιο Εργασιών, ΦΕ5, Σελίδες 155-157)
📖 Διάβασε τις σελίδες 155-157 και μελέτησε το θέμα του αυτιού.
📝 Κάνε τις δραστηριότητες και ασκήσεις του τετραδίου εργασιών.
🗣️ Αν μπορείς, εξήγησε σε κάποιον άλλο τι έμαθες για την ακοή.
🇬🇧 Αγγλικά (Pupil’s Book, Σελίδα 87)
📖 Διάβασε τις οδηγίες και κάνε τις ασκήσεις της σελίδας 87.
🗣️ Προσπάθησε να φτιάξεις προφορικά προτάσεις χρησιμοποιώντας το νέο λεξιλόγιο.
🌍 Θεματικός Κύκλος: Ανθρώπινα Δικαιώματα (30 λεπτά)
📖 Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Σελίδες 51-52)
📚 Διάβασε προσεκτικά τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως παρουσιάζονται στο βιβλίο.
💡 Σκέψου ποιο από αυτά τα δικαιώματα θεωρείς πιο σημαντικό και γιατί.
✍️ Γράψε μια μικρή παράγραφο (3-5 προτάσεις) με την άποψή σου.
📚 Σύνδεση με Φιλαναγνωσία 📖 Πρόταση για ανάγνωση: "Η Διεθνής Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού" (προσαρμοσμένο βιβλίο για παιδιά). 💬 Συζήτησε με την οικογένειά σου τι σημαίνουν τα δικαιώματα για εσένα.
🎨 Δημιουργικές Δραστηριότητες ( Διάλεξε και κάνε 1 από τις 3)
🖍️ Σχεδίασε μια αφίσα για τα ανθρώπινα δικαιώματα.
🎭 Δημιούργησε έναν σύντομο διάλογο μεταξύ δύο χαρακτήρων για ένα δικαίωμα.
📜 Γράψε ένα φανταστικό γράμμα σε έναν ήρωα που υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.
✅ Ολοκλήρωση Μετά την ολοκλήρωση κάθε ενότητας, ✔️ τσέκαρε ότι έχεις κάνει όλες τις δραστηριότητες. Αν κάτι δεν καταλαβαίνεις, ✍️ σημείωσέ το για να το συζητήσεις με τους γονείς σου.