Τελευταία Νέα

Ανάγνωση των ελληνικών γραμμάτων μέσω της ταξινομίας του Bloom



Θεωρητικό και πρακτικό παράδειγμα για την ανάγνωση του γράμματος Α

 Άρθρο - Σχεδιασμός διδακτικής προσέγγισης: Δήμητρα Λογγίνου

Θεωρία 

Η πρόταση βασίζεται στα εθνικά αναλυτικά προγράμματα και στην ταξινομία του Bloom για τα παιδιά αυτής της ηλικίας: 
Θυμάμαι: Τα παιδιά πρέπει να θυμούνται το γράμμα Α με το να απαριθμούν αντικείμενα που ξεκινούν από αυτό.
     Κατανοώ: Οι μαθητές πρέπει να  κατανοήσουν τη χρήση του γράμματος με το να τακτοποιήσουν τον ήχο, φώνημα.
     Εφαρμόζω: Οι μαθητές πρέπει να εφαρμόσουν τη νέα γνώση μέσα από τη δραματοποίηση. 
     Αναλύω: Οι μαθητές πρέπει να αναλύσουν το φώνημα Α με το να ερευνήσουν και να βρουν αντικείμενα που ξεκινούν από αυτό.
Αξιολογώ: Οι μαθητές πρέπει να αξιολογήσουν μέσα από συζήτηση τα αντικείμενα που συνέλεξαν. 
Δημιουργώ: Οι μαθητές δημιουργούν τη δική τους ιστορία για το γράμμα Α. 


Πρακτική

Θυμάμαι: Οι μαθητές παρακολουθούν το παρακάτω βίντεο και απαριθμούν τις λέξεις που ξεκινούν από το Α.  (https://www.youtube.com/watch?v=d60yvZ0FU5s
Κατανοώ: Οι μαθητές με τη βοήθεια του δασκάλου και χρησιμοποιώντας καρτέλες και μαγνητογράμματα τοποθετούν σε λέξεις που σχετίζονται με το βίντεο το αντίστοιχο φώνημα και τις διαβάζουν.

Εφαρμόζω: Οι μαθητές χρησιμοποιούν τις καρτέλες του προηγούμενου σταδίου για να δραματοποιήσουν το βίντεο που παρακολούθησαν.
Αναλύω: Οι μαθητές χρησιμοποιούν τις δικές τους φωτογραφικές μηχανές για να φωτογραφίσουν αντικείμενα που ξεκινούν από το  Α. 
Αξιολογώ: Οι μαθητές περνούν τις φωτογραφίες τους στο Photopeach και τις βάζουν σε σειρά για να φτιάξουν τη δική τους ιστορία για το γράμμα Α.    
Δημιουργώ:   Οι μαθητές  ορίζουν στο Photopeach τις δικές τους παραμέτρους και φτιάχνουν τη δική τους ιστορία για το γράμμα Α. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης