Τελευταία Νέα

Μέθοδος Κατανόησης Κειμένου



Άρθρο - Σχεδιασμός μεθόδου: Λογγίνου Δήμητρα

Η παρακάτω μέθοδος είναι εστιασμένη στα κείμενα του σχολικού βιβλίου και προσπαθεί να καλλιεργήσει τη δεξιότητα της κατανόησης κειμένου σε παιδιά μικρής κι μεγάλης ηλικίας. Διαιρείται σε πέντε  στάδια: α) περιγραφή εικόνας β) ανάλυση τίτλου γ) ανάγνωση κειμένου δ) περίληψη ε) απαντήσεις στις ερωτήσεις του βιβλίου.

Για την επιτυχέστερη προσέγγιση των μαθητών υπάρχει ένας ήρωας που καθοδηγεί τα παιδιά ως προς το τι πρέπει να πράξουν κάθε φορά.  Η μέθοδος παρουσιάζεται σε δύο παραλλαγές για μικρές από ΕΔΩ και για τις μεγάλες από ΕΔΩ

Βιβλιογραφία: 

Orton, S. T. (1925). ”Word-Blindness” in School Children. Archives of Neurology and Psychiatry, 14, 5, 581-615.
Orton, S. T. (1937). Reading, writing and speech problems in children. New York, NJ: Norton.
Padeliadou, S., Botsas, G., & Sideridis, G. (2000) The explanation of reading using phoneme awareness, home environment and social status: Preliminary analysis with first-graders in I. Austad & E. Tosdal Lyssand (Eds.), Literacy-challenges for the new millennium (pp.173-181) Norwegian Reading Association-Center for Reading Research.
Padeliadu, S., Kotoulas, V. & Botsas, G. (1998). Phonological awereness skills: Internal structure and hierarchy. Στο S. Lambropoulou (ed.) Papers on applied linguistics, vol II, (σελ. 81 – 96), Thessaloniki, School of English, Aristotle University of Thessaloniki.
Pajares, F. (1996). Self – efficacy beliefs in academic settings. Review of Educational Research, 66(4), 543 – 578.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης